09104962527
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 25 آبان 1398 در ساعت 45 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نحوه استفاده مناسب از آسمان مجازی در ساختمان

یکی از روش های بسیار زیبا و جذاب برای طراحی دکوراسیون داخلی که بسیار هم مورد توجه دکوراتورهای داخلی قرار گرفته است استفاده از آسمان مجازی می باشد که برای هر محیطی از منزل گرفته تا مکان های تجاری و اداری می تواند بسیار جذاب و زیبا باشد. در بسیاری از ساختمان ها از سقف کاذب برای پوشاندن تاسیسات ساختمان استفاده می شود. چه بهتر که به جای استفاده از سقف کاذب بی روح و رنگ از آسمان مجازی استفاده شود که بسیار هم زیبا هستند و افراد با دیدن آن ها حس آرامش را دریافت خواهند نمود.

اهمیت جنس تایل و نورپردازی در آسمان مجازی

یکی از مهم ترین بخش های طراحی آسمان مجازی استفاده از نورپردازی مناسب می باشد که می توانید با استفاده از لامپ های مناسبی مانند لامپ FPL وt4وt5 و یا ال ای دی این کار را انجام دهید.

استفاده از تایل مناسب یکی دیگر از مواردی است که باید برای آسمان مجازی دقت داشته باشید تا از تایلی مناسب استفاده شود. باید بتوان تصاویر زیبایی را بر روی این تایل ها چاپ کرد. برای طراحی تایل ها زیبایی بصری، زیبایی رنگ و زیبایی های سمبولیک رنگ دارای اهمیت می باشد. می توان گفت یکی از زیبایی ها و در واقع مهم ترین بخش طراحی در آسمان مجازی رنگ آمیزی تایل ها می باشد. همچنین زیبایی سمبولیک نیز در آسمان مجازی می تواند دارای اهمیت می باشد. استفاده از طرح آسمان و ابر و طرح گل و گیاه در آسمان مجازی می تواند حس دل انگیز و شعف را برای ساکنین یک ساختمان ایجاد نماید.

شما می توانید از آسمان مجازی در پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، بیمارستان و یا محیط های اداری و بسیاری دیگر از محیط ها استفاده نمایید و حس حضور طبیعت را در شلوغی شهر و آشفتگی به افراد منتقل نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()